-->

8 Nisan 2013

Geri Döndüm ! 5 yorum var.



Merhaba kısa bir süreliğine free hosta ve bedava  .Tk domaine kurduğum sitemdeydim.Ama baktım ki bu sitemin istatislikleri iyi gidiyor.Çok emek verdim bu siteye bu yüzden geri döndüm.Artık burdayım.Sitede bir kaç değişiklik yapıcam.Temamız güzel ama değiştirmek istiyorum.Kısaca YENİLENİYORUZ.Tekrar görüşmek üzere.
Yazıyı Paylaş

[Ne Demişler] 5 yorum

  1. blogunda en çok yorum yapanlar o kodu paylaşırmısın yaww blogunda veya özelden atsan bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitenin iletişim bölümünden atıyorum.

      Sil
    2. iznin olursa kodları blogumda paylaşmak istiyorum ? kaynak neresi ise gösteririm

      Sil
    3. Tabi paylaş kaynak belirtmene gerek yok.

      Sil

Copright 2013 - Site içerisindeki içerikler izinsiz kopyalanamaz.

Bu site Blogger alt yapısı kullanılarak yapılmıştır.