-->

15 Mart 2013

BlackBerry’ye 1 Milyon Sipariş Geldi Yorum yok

BlackBerry 10 işletim sistemini kullanan yeni amiral gemisi BlackBerry Z10, firmanın iş ortaklarından yoğun ilgi gördü. 1 milyonluk sipariş alan BlackBerry, durumdan oldukça memnun.

BlackBerry 10, firmanın akıllı telefonlarda kullandığı BlackBerry OS 7.x ve önceki sürümlerine göre tamamen yeniden yazılmış bir sistem.
QNX alt yapısını kullanan işletim sistemi, tam dokunmatik ekran desteği ve çeşitli Tweaklerle beraber kısa zamanda büyük ilgi gördü. BlackBerry 10 işletim sisteminin detaylarına baktığımız içeriğe buradan ulaşabilirsiniz.
Kısa bir süre içerisinde 30 farklı ülkede satışa sunulan Z10 modeli, firmanın BB10 işletim sistemini kullanan en güçlü modeli.
Büyük ilgi görmeyi başarn BlackBerry 10 işletim sistemi ve Z10 firmasına iş ortaklarının birinden tam 1 milyon adetlik bir sipariş aldırmayı başardı.
Resmi blog üzerinden yapılan bu 1 milyonluk sipariş açıklaması, BlackBerry tarihinin en büyük satış anlaşması olarak tarihe geçerken, firmanın Kıdemli Başkan Yardımcısı Rick Constanzo, ufak bir paylaşımda bulundu.
Constanzo'nun yaptığı paylaşımda ise BlackBerry 10 işletim sisteminin aldığı bu sipariş ile müşterilere verdiği güveni kanıtlamış olduğunu ve geliştirilen bu yeni platformun güçlü iş ortakları ile birleştiği zaman daha da başarılı olabileceğini söyledi.
BlackBerry 10 için başka iş ortakları muhtemelen çıkacaktır ancak bu denli büyük bir anlaşma tekrar meydana gelir mi bilinmiyor. Ayrıca BlackBerry 10 işletim sistemi için önümüzdeki ay içerisinde piyasaya çıkması beklenen Q10 ürünü de bu 1 milyonluk siparişin içerisine dahil mi değil mi henüz netlik kazanmış değil.
Yazıyı Paylaş

[Ne Demişler] Hiç yorum yok

Copright 2013 - Site içerisindeki içerikler izinsiz kopyalanamaz.

Bu site Blogger alt yapısı kullanılarak yapılmıştır.