-->

25 Şubat 2013

Bugün Benim Doğum Günüm Yorum yok


Google doğum günümü kutlamayı unutmamış :)

  Merhaba arkadaşlar.Bu yazıyı okuyan okumayan herkese iyi günler.Bugün benim doğum günüm.Benim için önemli bir gün.Bunun nedeni de yılda bir kez olması ve bugünü bekliyor olmak.Ben doğumgünümü parti ya da arkadaşlarımla okulda kutlamak yerine evde ailemle geçiriyorum.Bundan şikayetçi değilim beni seven bir ailemin olması bana en büyük hediye zaten.Okuldan yorgun argın dönünce evin kapısı açıldığında burnuma gelen yemek kokuları beni canlandırıyor.Bu da ayrı bir mutluluk tabi.Bugün 15 yaşıma girdim.Genç  bir webmasterim.İlerde bilgisayar mühendisi ya da bu alanda bir meslekde iş sahibi olmak istiyorum.Bilgisayara karşı ayrı bir ilgim var.Şimdi biraz blogum hakkında konuşalım.

1-İçerik Hakkında
 İçeriklerimin çoğu alıntı.Bazıları alıntıyla nereye kadar diyor ama benim tarzım bu.İnternetteki bilgileri tek bir adreste buluşturmak.
2-Site Teması Hakkında
 Bloguma en uygun temayı bulup uzun süre aynı temayı kullanmak istiyorum.Ancak daha istediğim gibi bir tema bulamadım ama arıyorum.
3-Domain Hakkında
Şimdilik domain almayı düşünmüyorum.Ama blogumun pagerankı ve günlük hiti eğer baya artarsa domain alabilirim.
4-Reklamlar Hakkında
 Hitimi arttırmak için diğer bloglarla banner takas yapıyorum.Baya bir süre böyle devam edecek.Ama ilerde bu bannerların yerini google adsense alabilir.

Benden bu kadar arkadaşlar.Düşüncelerinizi yorum yaparak iletebilirsiniz.Bu şarkıyı dinlemenizi tavsiye ediyorum.


Yazıyı Paylaş

[Ne Demişler] Hiç yorum yok

Copright 2013 - Site içerisindeki içerikler izinsiz kopyalanamaz.

Bu site Blogger alt yapısı kullanılarak yapılmıştır.